"... הוא הגדיר אותו במילים" ידידות ארוטית ".

שירותי ליווי בישראל משולמים באופן מושלם. לעתים קרובות, הלקוחות הם צעירים משגשגים, אלה המבקשים להסתכל בחופשה, מטפלים ישירות מתחת לטפל עם גברת מרהיבה. זה להרוויח מספיק די, כך שזה לגמרי כדי לספק באופן מלא באופן מלא כל הדרוש.

הוא שיכנע פילגשים משלו: רק מקרים שבהם אין סנטימנטליות מסלול ה אף אחד מהשותפים אינם מוציאים את החיים וחופשיו של דריג, עלול להחמיץ אושר לשניהם ".

תוכן סעיף

1 קטגורי "לא!": מה לא ניתן לעשות ביחסים ללא התחייבות 2 קל ונוחות: מה יעשה עסקים למין נעים 3 זהירות: אהבה!

מן הרומן נראה "קלות בלתי נסבלת של להיות" (מילאנו Kunder).

אתה יכול להתקשר אליהם, כפי שכולם מובנים, בדרכים שונות: סקס ללא התחייבות, ידידות ארוטית עם לפעמים הם משתמשים "ידידות של הגוף". מהות אחת - אלה דברים עבור אלה שאינם צריכים. קלות פגישות, לא התחייבויות וקנאה - ישירות עבור אנשים אלה בדרך כלל מבקשים לעשו ... Читать дальше »

Просмотров: 250 | Добавил: richter74 | Дата: 07.07.2022 | Комментарии (0)

סלון עיסוי ארוטי - זה סוג של טיולים עבור גברים נשואים. שם, הם יכולים לחוות הנאה מינית של פעולות של ילדה יפה ויפה, אבל לעובדת הבגידה אין אישה. אמנם, אם אתה אומר את האמונה של הרפתקאות שלך, זה לא סביר כי זה מאושר.

עם זאת, הנישואין מהווה אחוז גבוה של מבקרים במוסדות כאלה. את המשימה של ההמונים - כדי לספק את הצרכים של האורח עבור 100%. לכל קטגוריה של לקוחות יש תלות משלה ודרישות הפעלה. שקול מה אפילו גברים מאושרים ללכת עיסוי ארוטי. מידע זה יעזור לבנות לפתח את האסטרטגיה הנכונה לשמש אורחים כאלה.

פריקה אקספרס

אם פתאום מרכז מיני חזק צריך בדחיפות להסיר את המתח וכי האישה לא יכול בזמן של סיפוק הצורך הזה, מראה עיסוי ארוטי לבוא להציל. יתר על כן, הם "natshans" ברחבי העיר וכך אדם יכול לרוץ לבנות אפילו במהלך הפסקת צהריים.

סיבה לניקוי

יש מצבים שבהם אדם נראה לשנות את בן הזוג. ל ... Читать дальше »

Просмотров: 181 | Добавил: richter74 | Дата: 07.07.2022 | Комментарии (0)