12:49
על מה אפילו גברים מאושרים בנישואין ללכת עיסוי ארוטי

סלון עיסוי ארוטי - זה סוג של טיולים עבור גברים נשואים. שם, הם יכולים לחוות הנאה מינית של פעולות של ילדה יפה ויפה, אבל לעובדת הבגידה אין אישה. אמנם, אם אתה אומר את האמונה של הרפתקאות שלך, זה לא סביר כי זה מאושר.

עם זאת, הנישואין מהווה אחוז גבוה של מבקרים במוסדות כאלה. את המשימה של ההמונים - כדי לספק את הצרכים של האורח עבור 100%. לכל קטגוריה של לקוחות יש תלות משלה ודרישות הפעלה. שקול מה אפילו גברים מאושרים ללכת עיסוי ארוטי. מידע זה יעזור לבנות לפתח את האסטרטגיה הנכונה לשמש אורחים כאלה.

פריקה אקספרס

אם פתאום מרכז מיני חזק צריך בדחיפות להסיר את המתח וכי האישה לא יכול בזמן של סיפוק הצורך הזה, מראה עיסוי ארוטי לבוא להציל. יתר על כן, הם "natshans" ברחבי העיר וכך אדם יכול לרוץ לבנות אפילו במהלך הפסקת צהריים.

סיבה לניקוי

יש מצבים שבהם אדם נראה לשנות את בן הזוג. לדוגמה, מזכיר יפה או מכירות בחנות בונה את העיניים ואת זיקוקים בחצאית קצרה. במקרה זה, אתה יכול ללכת בתוך עיסוי ארוטי, כדי לדבר, "להקטין את הנשמה". בסופו של דבר, כולם נשארים ביותר: אדם משך את המתח ולא שינה את אשתו ואת המעסה נשאר במהלך הכסף. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%a4%d7%a8%d7%98%d7%99%d7%aa/

חדשנות

ובכן, אתה רוצה גברים לפעמים מגוון במיטה. במקביל, עם אשתו בתוכנית אינטימית, הכל יכול להיות מדהים, אבל הרצון הבוער למשהו חדש לפעמים מביא לטירוף. כדי לא ללכת לחטא, אתה יכול ללכת להציג עיסוי פנים. רגשות והופעות חדשות מספיקות לשבוע בעתיד, ועובדי הבגידה לא יהיה. בנוסף, במהלך הפגישה, אתה יכול להקטין טכניקות שונות שבבים של ההמונים, ואז לספר את האישה, מה אתה רוצה להוסיף את המין המסורתי.

מקלט מתח

גברים רגישים מאוד ללחץ. אז ההסכם בעבודה כועס, ואז עז יהיה לחתוך על הכביש, אז מה קורה. איפה לייצר עמיתים? כמובן, לא על בן הזוג האהוב עליך, שיש לו מספיק בעיות שלו. עדיף ללכת לתצוגת עיסוי פנים. בנות חיבה והבנה יעשו את כל האורחים מבלה רגע של negativity כדי הרפיה הרפיה.

טיפול מתוחכם

לפעמים לאישה יש תקופה קשה בחיים והיא פיזית או מבחינה מוסרית לא מוכנה לפגוש את בעלה עם הדדיות על בקשותיה לביצוע חוב נישואי. הדבר הגרוע ביותר שניתן לעשות במצב זה הוא ללחוץ על רחמים, סחיטה, לארגן שערוריות ופירוק או כשרונות כפויה למין. בן הזוג האינטליגנטי והקשוב יבין כי הקרבה שהועברה סירבה הן לא משום שהוא שר אותה, אלא בגלל בעיות בריאות או עבודה. אלה קשיים זמניים שמגיעים להיות נסער.

אם זה חסר סבלנות לחלוטין, אתה יכול ללכת להמונים. הכל טוב יותר מזונות. הנאה יותר וסיכונים פחות. כן ותודעה לפני בן הזוג הוא נקי כי לא היה סקס n.

אהבה לאנשי מקצוע

יש הרבה גברים שאוהבים עיסוי ומקצועי. כאילו אשתו לא ניסתה, היא עדיין לא תוכל לעשות את אותו הדבר כמעסה מנוסה.

פֵטִישׁ

למרבה הצער, בני הזוג הם לעתים קרובות לא בכנות הדדית, במיוחד במונחים של אינטימי. גברים לעתים קרובות שואפים לספר לנשים על הפנטזיות הוולגריות שלהם ואת הפטיש שלהם. הם מפחדים לגינוי ולא נכון. אני לא רוצה לשנות או ללכת לקראת זונות, אבל זה רצון בוער כדי לספק את הרצונות שלי לא ישן בלילה. מה הם עושים אז? עבור להמונים! בנות מתאימות לעיתים קרובות לפגישות נושאות בשיעור מוגברת משום שהרצון של הלקוח הוא החוק.

כפי שאתה יכול לראות, אפילו אדם שהוא מאושר לא בכוונה בנישואין ואוהב את אשתו, יכול למצוא אלפי סיבות לבקר את עיסוי ארוטי. שקול את הניואנסים האלה בעת עבודה עם הלקוח הבא. MASSEUSE צריך לקבוע מצד, אשר מחכה יחסי מין רם של מושב. כמובן, הכל מגיע עם החוויה, אבל אתה צריך ליצור קשר עם אורח לפני תחילת העיסוי כדי למצוא מידע נוסף על זה ולהבין מה זה באמת רוצה.

Просмотров: 178 | Добавил: richter74 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar