20:50
9 מחשבות אמיתיות על האיש שלך עלייך במהלך יחסי מין

גבירותיי לעתים קרובות ניסיון כמו רובנו התרגלו לקרוא, חוסר ודאות חמור כשזה מגיע לגוף ואת המראה שלה במהלך יחסי מין. הבא ייעוץ גם - לשנות את התנוחה.תנוחות יפות וגופים אידיאליים אינם כל ההיבטים שבהם סרטים כיצד אנו רגילים לקריאה, מבוגרים רעיונות מפונקים על סקס אמיתי. לא עבור כל אחד הוא לא סוד, העובדה כי שחקניות פורנו לעתים קרובות לדמות את גניחות, אם כי בתעשייה זו יש סוגים שונים לכאורה: צועק, נשימה קול, ללא איות שקט. איך יהיה, למעשה להראות רגשות במהלך סקס ואורגזמה, זו לא הסיבה מתחמים ואילוצים.

1 מה אדם חושב עליך במהלך יחסי מין

אתה צריך לקיים יחסי מין עבור הנאה ואהבה, ולא אפשרי, זה הפך, כדי להראות את הגוף המושלם שלך. זה הכל, לשים את זה בעדינות, נראה כי הגופים האמיתיים יש זמן יש חסרונות משלהם, וזה נורמלי לחלוטין. הכל כבר מזמן ידוע בעובדה כי גברים המציאו את הקשיים של נשים במהלך סקס לטפל האחרון. המחשבות האמיתיות של הגברים רחוקים לחלוטין מכך שהגברות דמיינו את עצמן.

האיש הזה חושב עליך במהלך sexi

הוא לא שם לב רגליים שעיר

נשים לעתים קרובות מאוד, החלו להיות looped על הפרטים ולבלות שעות שלמות במקלחת, מנסה גם להפוך את העור מאוד חלקה. הגיע הזמן לפתוח סוד נורא, השותף לא צפוי לעלות ולבסוף יעזוב במהלך הקרבה, מפזרים את המפרק או השערות על הגוף הנשי.

ראשית, אדם מבוגר מכיר ביולוגיה ומבין לחלוטין כי השיער על הגוף הוא סימן של בגרות. שנית, יש לו גם שיער על גופו, ומכיוון שהוא רגיל לראות אותם על עצמו כל יום, מוססרב, לא לסוף הרגליים מגולח או למפשעה, לא סביר להבהיל.

הוא מבחין צלוליטיס שלך, אבל לא לגנות

השילוב הנמצא ביותר של צלוליטיס הוביל במהירות את העובדה כי הגברות החלו למעשה unintellite את "קרום כתום" על הגוף שלהם ולנסות אפילו הכי הרבה מאיתנו לבד אומר, דרכים לא עקביות נראה להיפטר ממנו. למעשה, צלוליטיס היא מצב רגיל של העור של נשים ואחד הסימנים המיניים המשניים.

ובכן, למה נבוך, כפי שאנו מבטאים, מה כמעט כל נציגי המין היפה ללא קשר למשקל? ישירות לחשוב גברים, אם כי הם רואים גושים קטנים על הרגליים ועל התחת של השותף, אבל זה בקושי נחשב לגועל או מפחיד. במקום לקנות קרמים ועטיפות, עדיף לשלוח כוחות כדי לשפר את posses זמין של הגוף שלך.

הוא לא, בסופו של דבר, הוא שם לב על ידי הסנטר השני שלך

אין תנוחות במין, שם כל הקפלים יחזרו בעצמם, והפנים נראו נוכחים עם לפחות איזו זווית. לכן, בלתי צפוי, מלמעלה, אתה או מתחת, השותף לא ייראה כמו הצ 'ין השני מציץ. שלה יותר, בסופו של דבר, דואג את התהליך, כמה הם חושבים, רגשות נעימים.

ברגע אחד זה נראה כמו רבים חושבים, הסנטר השני לא יהרוג את האווירה הסקסית, ואת הנפגעים של השותף במראה - כל עוד.

הוא לא תשומת לב מכוונת "קולות מוזרה"

זכור, במהלך יחסי מין זה לא מציאותי כדי למנוע צלילים מוזרים, בין אם זה משאיר את האוויר הנרתיק, קידוח בבטן או צליל squating של סיכה. ואולי אפילו לא צריך להיות טיפש, כי למה השותף בכוונה לבלבל אותך על איך אנחנו מבלה אותך כל הזמן, צלילים טבעיים?

אפילו במקום שמע משהו מוזר כאשר יש לך יחסי מין, אז אני אפילו לא אומר על זה. לקחת תחת שליטה מלאה.

הוא לא חושב על ריח הרגליים שלך

באופן עקבי מוכן להיות בדיוק לא אפשרי. ללבוש תחתונים מתאימים, להתקלח, לעשות מספר נהלים ולקחת תנוחה יפה על המיטה? זה עובד רק עם גיבורות של סרטים רומנטיים.

בישראל, יש אזור חזק לדעות קדומות כשמדובר בתרגיל בסוכנות ליווי. לאנשים המקומיים יש סטנדרטים רוחניים גבוהים. כולם מבינים כי אסקוגר רק מלווה את השותף באירוע, תומך ראיון וליווי ילדה בכיתה VIP יהיה סימן של המצב.

סקס אמיתי מתרחש לאחר העבודה או, זה התחיל להיתפס במטבח, בחדר האמבטיה ואחרים הם לא הכי הרבה, מקום נוח.

אפילו במקום, בסופו של דבר, מתברר כי הרגליים שלך הם מאוד מרומה לחתוך על נשמה חמה, אדם אשר תשוקה עצומה תפס, זה לא מפריע. העובדה היא כי במהלך הקמת, מחשבות של גברים מסתובבים רק מסביב, כמו רבים באים לידי ביטוי, ריחות לא נעימים ותכונות אחרות של הגוף האנושי אינם כוללים בכלל.

לא אכפת לו הנרתיק "מזועזע" (ולא עדיין לא זוכר את הצליל של אשכים המכה במהלך סקס)

בדירוג של הקולות המביכים ביותר במהלך האהבה clamping, על הנוף כמעט כל הנשים, הוא קול של "הנרתיק מאובנים". עם כל זה, לא יותר טבעי במהלך יחסי מין לא תשמע. כאשר החבר חודר לנרתיק, חלק מהאוויר עובר בפנים. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%90%d7%a9%d7%93%d7%95%d7%93/

בהתחלה, אתה צריך בוגר מבולבל על ידי הפיזיולוגיה שלך.

רוסית שאינם פנסים ומידע שגוי הולידו תצוגה שגויה כי ליווי הוא משהו מביש, יש צורך לשתוק על עובדה זו. אבל כאן יש כמה אנשים שיש להם מידע כי לשירות ליווי בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

איך כולם אומללים, שנית, יש חדשות טובות - זה תיקון. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל סביר להניח, האוויר נופל לתוך הנרתיק בשל העובדה כי השרירים שלו הם עטופים ברפיון. כדי לחזק את חיזונם, Sexologists ממליצים תרגילי SKEL מיוחדים. כמעט כל כי ברגע שהוא מפחד להפגין את השותף החסרונות שהם מוכנים אפילו לדחות. ואולי אפילו לא צריך להיות טיפש שזה שווה את זה לקרוא כי זה בלתי אפשרי לעשות זאת?התוכן של המאמר

הוא אוהב את כל הקולות שלך במהלך אורגזמה

למעשה, אדם ישמחתי כל צלילים ממך במיטה. אולי העובדה שהדבר העיקרי שאתה כנה עם כמה מאיתנו התרגלו לקרוא, ועםו. אין צורך לדמות ליופי, כי האהבה עושה בכלל לא על זה.

הנרתיק שלו לא יחביר, לא משנה איך זה נראה

אנשים אינם מעורבים בכל דבר, וזה מודאג לחלוטין, כפי שאנו יכולים תמיד לדבר על איברי המין. המראה של הנרתיק הוא באמת שונה מן הגברת אל הגברת, אבל זה לא, באופן כללי, זה אומר שיש בין כל איברי המין יפה או מכוער. גודלו של שפתיים הנבט, הפות, צורתו היא הכל באופן טבעי ואינה מטפלת בצעירים במהלך יחסי מין, ולכן.

אברי המין של גברים גם לא לגעת בכוח אדם של סרט פורנו בתקציב גבוהה. אולי העובדה כי חבר יכול להשתנות עם ראש גדול, מעוותת איך אנשים משמשים להביע, ימינה או שמאל. מבוגרים, כדי לשים את זה בעדינות, לחשוב כי אידיאלי עשה בחינם, בעוד שני השותפים לקבל הנאה אמיתית מהקירבה.

הוא אדיש, ​​איפה ואיך אתה מזיע במהלך יחסי מין

סקס הוא תחליף מצוין של ספורט פעיל. השרירים, מערכת העצבים והמחזור הדם מעורבים במגבלה, כאילו רק ניהל צלב טוב. אל תנסה לעשות אהבה כמעט לא מציאותית. האיש יודע שהוא יכול לרמות הזמנות, כי הוא צריך לנהל את הפעולה ואת התנועות ברוב תנוחות. בסופו של דבר, ריח המין בכללותו אינו נעים ביותר, ולכן, איך כולם אומללים, טיפות בלתי צפויות של זיעה על הגוף שלך לא צפויות לפוצץ את הזיכרון ולהרוג את האווירה.

באופן מפתיע כמה נשים הומצאו את עצמם ללא עזרה של אחרים או שזה נראה מודגש מן הטריקים ערמומי של משווקים. כמעט כל הפריטים מתוך סוג הנרתיק לשיער על הגוף וזיעה - בהחלט, איך כולם אומללים, דברים טבעיים. אין ספק, ראוי להזכיר כי נסו לא, בסופו של דבר, לשכוח כי הציור בפורנו ואת הקרבה האמיתית הוא רחוק זה מזה ... פשוט ליהנות!

Просмотров: 180 | Добавил: richter74 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar