14:01
8 מין נוח ונוחות וחשוב מכל

אקרובטי etudes במיטות לא רע רק בסרטי פורנו. כולם יודעים שאנשים יומיומיים אינם בעלי חוויות כאלה, וכפי שאנשים נהגו להביע, אימון גופני, ולכן, הם סוף סוף מעדיפים משהו רגיל ורגיש, רק מעת לעת הנופש בדיקות. אחרי הכל, רוב האנשים מעריכים את הנוחות ואת המין הוא צריך גם להיות בטוח. ובוודאי שום רגשות וכאב מגעיל.

התוכן של המאמר

1 תנוחות נוחות ביותר במין

היתרון ביותר של השותפים החדשים ביותר יכול בדרכים שונות להגיב על תנוחות סקס יומיומי. ומה שהוא ממוזג בצורה מושלמת כמה מאיתנו כל הזמן אומר יחסים ישנים, כרגע זה עשוי להיות נחוץ לזרוק בעבר. ואולי אפילו לא צריך לדבר על זה אבל, כל הזמן יש כמה תנוחות כי הם כל כך נוח ונוח, כי הם יעבדו כל הזמן.

הכי הרבה, כפי שכולם יודעים, תנוחות נוחות ב sexi

אם אתה רוצה פשוט, לשים את זה בעדינות, אתה לא רוצה להירגע, כך שאנשים רגילים להביע, אהבה בידור, בסופו של דבר, הסתיים עם כל אחד יודע, שחזור ארוך של הפיזיותרפיסטית, אז אנחנו רוצים להציע איך אנחנו רגילים לדבר, האהוב ביותר עבור אפשרויות אלה.

שריפת החזקה מיסיונרית.

Mesense Pose - רוב, אנשים רבים חושבים, פופולרי כל המיקום ממושך במין. כך שהוא ניצל את כל התהילה כבר על סף הבנאליות. באופן מסורתי, זה ההצגה ביותר הופך את הראשון עבור רוב האנשים. אבל את תנוחת המיסיונרית יכולה להיות טובה ולעשות את זה לא רק מקורי, ואפילו יותר, כמו גם את התחזוקה, נוח.

עבור הגברת הזאת, זה מזה, כפי שכולם יודעים, איך גבר נכנס אליה, חייב להזיז את רגליו. אז מתברר כי אדם נראה תוהה את הגוף של אישה שזה מאפשר לך לדאוג איברי המין. ואכן, זה עדיין אומר כי גודל של חבר הוא לא, באופן כללי, לא יהיה חשיבות מיוחדת וחיכוך כדי לדבר לא יהיה עמוק, כפי שכולם יודעים, לא פעיל. בתנוחה זו, שותפים, ככלל, הם מאוד קרובים זה לזה, אפילו קרוב יותר מאשר עם עמדה מיסיונרית רגילה, כי זה יהיה מיד לגשת כמה סקס איטי, רומנטי;    

מציב מאחור, שוכב על כרית.

הכרית היא המצאה יפה של אוכלוסיית כדור הארץ. עם הכל הופך להיות איך רובנו התרגלו לדבר הרבה יותר טוב. אפילו, איך זה, תנוחה כזו פעילה כמו "כלבלב". כדי לעשות זאת, יש צורך לשים את זה בעדינות, לקחת איך אנחנו מביעים, את הפנקס האהוב, בסופו של דבר, להחליק על עצמך תחת האגן לצמיחה של נוחות ותמיכה. אחרי זה, אתה מכיר את הברכיים אחרי זה, האכלה את האגן מעט למעלה, ולשים את הרגליים בהרחבה, כדי לאפשר את השותף בסופו של דבר, ללכת. Pose הוא נפלא לאופן שבו הוא מאפשר לך לשלוט על עומק החדירה לעורר את הדגדגן; https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%a4%d7%aa%d7%97-%d7%aa%d7%a7%d7%95%d7%95%d7%94/

מציב מלמעלה או ללכת לשקיעה כאילו קאובוי.

ותנוחה זו עבור אלה שרוצים לא רק נוחות, ולשלוט, כי זה מאפשר לך לבקש את הקצב ואת עומק החדירה שאתה רוצה. למעשה, אתה באמת יכול למעשה לזוז, רק לסחוט ולהירגע את השרירים של הנרתיק. גם זה יספק תענוג גדול. לא לכל אחד הוא לא סוד למצבים כאשר נוחות של נוחות ורכות, כפי שהוא מאפשר לך לנשק אחד את השני ולהביט לתוך העיניים.

תחזוקה של גברים מאובטחים - פעילויות נפשית קשה. ישראל עשירה אינה רגילה לציבור להפגין נשים וילדים. פשוט להזמין Esquiten, זה ידגיש את המעמד ויאסוף חברה יפה.

תארו לעצמכם עובדה אחת שאינה מאמינה מלמעלה, הגברת מקבלת את ההזדמנות לעורר הדגדגן שלך. מ, כפי שכולם אומרים, רוכב רגיל תנוחות, סוג נוח ביותר שלה מבדיל את העובדה כי הגברת יהיה מחבב. אתה יכול לסמוך על הידיים שלך או רק לחבק שותף ולחש לו על אוזן של דברים נעימים;

הוא עומד או מסתתר עלי.

עבור יציבה זו, תצטרך קיר או טבלה שאתה יכול לסמוך. להיות, מבט חבר כדי שהגברת חזרה לתמיכה. גבר יודע שהאיש צריך לקחת אותה על זרועותיו ולהחזיק, מחזיק את הישבן, ואת הגברת לתמיכה ואיזון עדיף לעגל את רגלו סביב רגלו של השותף. גירוי probernaya סוף סוף קורה על ידי חיכוך של שותפים איברי המין. למרות העובדה כי עמדה זו עומדת, אשר באופן מסורתי די קשה ברמה הפיזית, אפשרות זו מאפשרת לך לעשות קצב נוח עבור שני השותפים;

ידיים בצד.

אתה יכול סוף סוף וולטר או פנים אל פנים, או כך האיש חיבק את הגברת מאחור. בפנים הפנים אל פנים יהיה קצת יותר קשה, כי זה יהיה צורך להשתמש צעצוע מין, או חיכוך יהיה פשוט להיות יפה, כפי שהוא הונהג, איטי ואת עומק החדירה הוא קטן.

אם האיש, לשים את זה בעדינות, מגיע מאחור, אז הגברת יכולה בעזרת פירות יער וכיפוף של השליטה האחורית עומק ועוצמה של חדירה. ואם בן הזוג שלה, לבסוף, לשקר רגוע, זה יכול לשאול את הקצב שלו;

הנאה כפולה.

זוהי ההזדמנות לשתף פעולה העמדה האהובה שלך עם שביעות רצון עצמית, בשל העובדה כי זה יכול גם להיות מיד עשה כל מה שאוהב כל כך הרבה.

הגברת נופלת על גבו וזורקת את רגליה על כתפיו של בן זוגו, שיושבים על ברכיה לפניה. עם כל זה, זה אולי נראה לרצות את הדגדגן שלהם, אצבעות או צעצוע מין, ואדם, אם תרצה, יכול לנשק ולנשק את הגברת או רק ללטף את השדיים שלה. דומה איך כולם אומרים, רגשות כפולים יכולים פשוט לפוצץ את התודעה מן הנאה;  

אַרנֶבֶת.

מי אמר כי צעצועי מין יכול סוף סוף לנצל את שביעות הרצון העצמית? שטויות, הם יכולים וצריכים להיות מיושמים אפילו במערכת יחסים ארוכה, כפי שאנו מבטאים, שותף מתמיד. זה אפשרי כי אז אני מוצא איך אנחנו רגילים לדבר, ויברטור האהוב שלנו ביד שלו ביד. השתמש בו בפעם הבאה שאתה מתנסות עם תנוחות כדי לעורר את הדגדגן.

האידיאל של כל זה, כמובן, זה יסתער על המיקום של גבר מאחור. ואכן, לא להתחתן, באופן כללי, כדי ליישם מצבים שונים של פעולת ויברטור, הם לא לשווא כי היצרנים עלו איתם. זה מאוד רוצה להדגיש כי זה יעזור לגדל הנאה או סתם חבר ראות. נסו להתאפק באורגזמה, בעוד לגמרי לא נשאר כוח, לשים את זה בעדינות, סובלים. אבל, אם באופן כללי, הבסיסי ביותר בעת שימוש צעצועי מין חדשים הוא תקשורת. לא לכל אחד סוד, לספר הכל, תגיד איך זה בדיוק, וכך לדבר נותן אי נוחות או, איך להתבטא, רגשות מגעילים;   

חֵרֶם.

אם כבר ניסית הכל, ואת אי הנוחות לא נעלמה, במיוחד כאשר חבר הוא הציג, הגיע הזמן להיות חדירה להחרים. שים לב, באותה עת, לפחות לזמן מה. זה לא אומר, במקום זה, לעשות תרגילים לריכוז של תשומת לב, גם למנוע עיסוי ארוטי.

ראשית, לחשוב על ההנאה, ולא על הטכניקה של התהליך. וגם, באופן כללי, לתת את הקשר של piquancy לתקופה זו, נסה להוות 69. אחד מכם נופל על הגב, והנשא צריך לשכב למעלה, כך שפיו היה על איברי המין של בן זוג. ואת איברי המין שלו, בהתאמה, מול פיו של בן זוגו. אתה יכול לנסות סוף סוף לעשות את זה בצד. ליהנות זה לזה ולקבל הנאה;

העיקרי מתייחס למין חיובי, להיות משוחח והרבה איך לדבר עם השותף שלך על בעיות מטרידות ומה עושה הנאה במין.

שירות ליווי בישראל יעיל. לעתים קרובות, לקוחות מוצלחים צעירים אשר מבקשים רווחי נראה בפגישה, הליכה ישירות מתחת היד עם בחורה יפה. רווח זה מספיק, על מנת לספק באופן מלא באופן מלא את כל הדרוש.

ו, כמובן, הרבה חומר סיכה. בצע את הכללים הרגילים האלה ואתה תניח שיש בדיקות סקס רבות מאוד שירצו לעשות עם השותף שלך. אבל לפני שתכניס את קמא סוטרה, זכרו כי המין הטוב ביותר, בסופו של דבר, קורה כאשר אתה חולק את הרגשות שלך ואת הרצונות, ו בגלוי להדגים אותם. באופן ספציפי, לא יהיה אי נוחות או אימה משהו לא בסדר לעשות משהו במיטה.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. לשים לב לעובדה שאני עובד עבור סקסולוג עבור רוב 10 שנים. אולי זה עוזר לזוגות לפתור קשיים בחיי סקס.

בארסנל של כל זוג יש משלהם, כפי שכולם יודעים, מין נוח תנוחות. חלקם מעדיפים טוב ישן, כפי שאנו מבטאים, מיסיונרית, לשאר אין דבר טוב יותר מאשר כלבלב בסגנון, אחרים קיימים יחסי מין רק בתנוחה של רוכב. מישהו אוהב סקס על אדן החלון, אחר - על השולחן, השלישי - במיטה, הרביעי - בכמה מאיתנו כל הזמן אומר את המקלחת. תארו לעצמכם עובדה אחת לגבי מה להמשיך את הרשימה יכולה להיות ארוכה מאוד! לבסוף לבחור את המין הנוח ביותר להציב לעצמך, אני צריך בפועל. רק ב "תנאי שדה" אתה יכול להבין שבו עמדות במהלך sociasis נוח לך. לא פלא את האפשרות הטובה ביותר שלך, לשים את זה בעדינות, יתברר שזה כמו כל אחד אחר. כל זוג הוא ייחודי!

Просмотров: 3358 | Добавил: richter74 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar