10:07
למה סקס כאשר תהפוך את המין שלך טוב יותר?

לא מספיק לחלק מהנשים כמו סקס. וזה, איך אנחנו מדברים כל הזמן, תנאים מוקדמים אישיים. לדוגמה, כמה בנות, בסופו של דבר, ביישן גופם, את השאר - הרגשות שלהם, והשלישית פשוט לא נוח. תארו לעצמכם עובדה אחת, אבל כמעט כל הסקאולוגים החלו להיות משוכנעים כי יחסי מין בעולם מגוון איך אנחנו רגילים לדבר, חיים סקסי יעזור להילחם עם המתחם, ולשים את זה בעדינות, ייתן הרבה הנאה, ייתן הרבה הנאה. על שאר היתרונות של מין בעולם יהיה לשוחח למטה.

התוכן של המאמר

1 מחקר 2 השקפת עולם של סקסולוגים 3 יתרונות לקיים יחסי מין כאשר האור

מחקר

מחקר נערך בו רוב ה 'עם ליבידו מופחת. מחצית מההרכב יותר מ -14 ימים בילה זמן בחדר מואר בהיר. בסוף הניסיון נמצא כי רמת הטסטוסטרון עלתה. בהתחלה זה היה בערך 2 ng / ml, ואת הניסיון גדל ל 6 ng / מ"ל.

גם המדענים הקצו את העובדה כי המידע הנרכש בפרט רלוונטי לתושבי הפדרציה הרוסית ובצפון אירופה. זה מוסבר על ידי העובדה כי נובמבר עד אפריל יש די הרבה אור. כתוצאה מכך, כמעט כל החבר 'ה ליפול libido.

את התוצאות של החוויה כפי שהוא השפיעו על הנשים. זה בקושי אתה אוהב סקס עם אדם שיש לו רמה קטנה של טסטוסטרון, אשר לעתים קרובות רק rewned מ יחסי מין גם מבצע את כל התהליך כמו מדכא.

השקפת העולם של sexologists2

מומחים מאמינים כי הזוועה של קיום יחסי מין עם אור בגברות הוא עושר יפה. אני חייב לומר שזה אפשרי, באופן כללי, להתמודד. התחל עם איך אנשים התרגלו להביע, קטן: לשים מנורה קטנה בסוף החדר, ואז לשים שניים, אז שלושה ולא.ד '.. ובאמת, לשים אותם קרוב יותר למיטה. אז אתה בקלות להתרגל לאור.

במקביל לזה, לעבוד על הערכה עצמית, וכפי שכולם אומרים, התפיסה החיובית של הגוף שלה. כל יום להיות מול המראה ולומר מילים נעימות בעצמך, לשקול את הגוף שלך, לא להתחתן קצת על זה ואת הטיפול.

תוצאה חיובית תציג ספורט קבוע ושמירה, כמו שאתנו כל הזמן אומר אורח חיים בריא. בזכות ספורט, ההורמונים מופקים לבסוף, אשר להגדיל את תחושת השמחה, לעזור להיות בטוחים ביותר עבור עצמם. אורח חיים בריא ותזונה נכונה יעזור סוף סוף לשמור על בריאות צורה רזה.

יתרונות של סקס ב Sleight3

סקס כאשר האור יש הרבה יתרונות. כן כן, בשבילך זה אולי נראה כאילו זה.

דגני אסקורט מנוסה לחלום לעבוד עם עשיר בישראל. כולם חסרי עניין ונכונים. רק זה כבר לא רק הצדדים שימושיים לעבוד.

אבל אם אתה מקרוב להסתכל על המצב, אתה יכול למצוא הרבה מפלגות חיוביות. קרא עוד עליהם למטה.

סקס כאשר האור נוח

מסכים כי, כראוי, יחסי מין הרבה יותר נוח מאשר ללא תאורה. בנוסף, גברים חזקים מספיק כדי לענג את השותף שלהם, בלי לראות אותה. ללא אור, קשה להבין איך לזוז ומה, באופן כללי, לעשות. לכן, עם זאת מביך. עם איך אנשים משמשים להיות לידי ביטוי על ידי האור או לפחות מושתק תאורה בעיה זו אבודה. כתוצאה מכך, כולם נהנים הנאה.

שְׁמִירָה

קיום יחסי מין בחושך מוחלט לא רק מביך. זה גם סוף סוף להגדיל את הסכנה. לשותפים יש יותר סיכוי כי מזסגת את הקונדום או את הפגיעה בתקציב שנגרם.

זה גם קורה כי אדם לא יכול להגיע לשם, איפה זה הכרחי, ויצא לגמרי די מגעיל ואפילו מצב כואב. עם תאורה כוללת קשיים כאלה לא מתרחשים. אתה עם השותף שלנו מאה אחוז לשלוט על המצב ולהבחין, אם משהו פתאום משתבש.

לא לשים את זה בעדינות, לצוד

אם אתה רגיל לקיים יחסי מין עם בן זוג לפני השינה, אז עם בואו של החושך בשבילך, סביר להניח, לא כל כך לדבר, כי נמנום ייראה. ועם, כפי שכולם יודעים, האור מחוץ לתחושה זו יתקבל על עולה. כאן לא עוד עד סוף סוף סוף סוף.

לא עושים הונאה עצמית, אבל רק לנסות לזרוק תאורה, לפחות עמום.

בישראל, אין שטח לדעות קדומות כשמדובר בכיבוש בשירות ליווי. גברים מקומיים ניחנים עם הסטנדרטים הרוחניים הגבוהים ביותר. כולם מבינים, למעשה כי הנמלון רואה רק את הלקוח באירוע, תומך בשיחה ואת מודל ליווי של מחלקת VIP הוא אינדיקטור של מעמד ציבורי.

אז יהיה יותר רצון לקיים יחסי מין, ולא לישון. בנוסף, אתה לא לשים שותף במצב לא נוח, אם פתאום אתה פתאום בוכה ומרוח. כי אתה פשוט לא רוצה לעשות את זה.

מעקב אחר תגובתו של גבר

בחושך זה לא מציאותי להבין כי כאילו חווה שותף, כי תגובתו, רגשותיו ורגשותיו אינם גלויים. ואם אדם לא מאוד מדבר, זה לא היה, הוא אוהב לעשות קולות במהלך יחסי מין, כך שאדם אינו מציאותי להבין, אם התהליך כמוהו או לא.

יחסי מין באור סוף סוף פותר את העסק הזה. במקרה זה, אתה לא מתגעגע כל רגש אחד של שותף, אתה תהיה מודע לכך שהוא אוהב, ומה לא. איך רובנו התרגלו לדבר עם אותו כמעט כל הבנות ביסודו סוף סוף להתראות איך אדם מקבל הנאה.

בפרט, אם תענוג זה לתת לו אותך. בנוסף, אתה לא צריך לשכוח כי השותף הוא ציד, לבסוף, להסתכל על התגובה שלך.

קומפלקסים הלחימה

אולי זה נראה בשבילך איך stounted, אבל יחסי מין עוזר להילחם עם המתחם, להתחיל לעורר את עצמך ואת הגוף שלהם. באופן טבעי, כמעט כל הבנות במיוחד מרגישים רגועים ביותר בחינם. הם לא רואים את עצמם ויודעים שהשותף גם לא אומר כדי לדבר, כי הם לא חושבים על חסרונות משלהם. אבל סקסולוגים מייעצים לך להילחם בכך, ללמוד, לשים את זה בעדינות, לקבל מקסימום של הנאה ממין.

להבין, את הזמן הראשון של סקס ליד האור יביא אי נוחות. אתה רגיל לעשות הכל בחושך מוחלט. אבל עם הזמן אתה מתרגל לאור. ואם אתה נכנס לעיני, כפי שכולם אומרים, את האדם האהוב, מלא הערצה ואהבה, אז יותר pating לא רוצה לכבות, לשים את זה קצת, אור. https://tkescorts.com/

זכור כי גברים תופסים אותנו, נשים, מעט, כראוי, אחרת. מה שאנו רואים חסרונות, הם יכולים לדבר. לדוגמה, כמעט כל הגברים כמו בטן קטנה מנערה. אז, בסופו של דבר, זה לא שווה ביישן. לא, בסופו של דבר, להאמין בעצמך איך אנחנו מביעים, בהחלט, ולתת, לשים את זה בעדינות, כדי לאפשר לך ליהנות מהפעולה, לשכוח על הכל.

עִירוּר

אולי זה אפילו יהיה לחפש אותך להסתכל על איך האיש מנשק אותך, איך זה נהנה מכל תא של הגוף שלך. מחזה כזה לא רק מביא רגשות נעימים, והוא מרגש. אז אתה יכול, לשים את זה בעדינות, לראות כמה תענוגות להביא את השותף שלך.

שהוא אוהב ותופס אותך כמוך. זה אפשרי כי הקדמה כזו תזכור אפילו יותר מאשר סקס עצמו.

תאורה מסייעת לטון

אין צורך לכלול את כל נורות האור. די עושה מצב רומנטי בעזרת תאורה עמומה. אתה סוף סוף יודע מה אתה יכול להשתמש, למשל, נרות או גרלנד. אור מהיר כדי לדבר יעשה אותך ואת השותף שלך אפילו יותר אטרקטיבי, ואת האווירה סביב הוא רומנטי ואינטימי.

לכן, אנחנו סוף סוף מיון למה סקס עם אור עושה סקס טוב יותר. השתמש בטיפים ואת העיקר הוא שום דבר מודאג. תן לי, בסופו של דבר, לקייפן מעצמי ומתוך התהליך, מאפשרים ליהנות מהגוף שלך כאילו אדם אהוב ליהנות מהגוף שלך לא רק ברמה הפיזית, ויזואלית. אז אתה תנחש את זה, למעשה, אין דבר נורא זה, ואתה גם ללמוד לקבל הנאה מקסימלית ממין מתי.

Просмотров: 326 | Добавил: richter74 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar