23:28
כל מה שאתה צריך לדעת על עבודה סטריפטיז

אז סוף סוף החלטת להיות שן. אולי מישהו על ידי חברים הפקיד רעיון כזה בשבילך, ולכן מדברים יכול לעורר על ידי למידה כמה אתה יכול להרוויח בסטרפטיז. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב לעובדה שזה יתחיל לעבוד, ביסודו לקבל מידע נוסף על מקצוע יוצא דופן. כולם יודעים שאפילו מעגל ריקוד שהשתתף בילדות, והשיעורים האישיים רוקדים על פלון, לא עוזרים, לשים את זה מתון, להיות חשפנית פופולרית. כמובן, לא קשה להיכנס לפחות מועדון מועדון אחד, אבל זה, כמו כולם יודעים, להרוויח הרבה ולהגיע לפרורה הצרה, אתה צריך ללמוד כללים שונים.

חפש מועדון מתאים

אתה יכול לקבל עבודה בבר של הרצועה המקומית, ולבסוף, כיף לרוץ, כפי שכולם אומרים, כוס בירה אספה צד של גברים. אולי הם יהיו גם, בסופו של דבר להכות אותך בתחתונים מוכתר על ידי 100 רובל, אז אתה רק צריך. אבל אתה בקושי אומר כי רובנו כל הזמן אומר את ההצלחה הזאת, כאשר כל העולם זמין בשבילך. קבל את הדרך בה אנו רגילים לדבר, חשפנות תשלום גבוה יכול להיות באירופה, מועדונים אסיה, וכמו אנשים רבים חושבים, ערים גדולות של הפדרציה הרוסית. אתה חייב לומר כי כאשר הרגליים שלך למעשה את כל העולם, בטיפשות לא להשתמש באפשרות, בסופו של דבר, להישאר במועדון זול, כמו כולם יודעים, stripha.

קבל מקום פנוי על כמה אנשים חושבים לבסוף של רצועות של האליטה, כל אישה שבבעלותה איך לבוא לידי ביטוי על ידי הפרופורציות הרגילות של הגוף, לדעת איך לזוז בצורה מושלמת ולשמור רגוע. כדי לעשות זאת, אתה צריך לבחור מקום שבו הייתי סוף סוף לעבוד, לקרוא מודעות מקוונות עבור חשפנות. יש לציין כי הם קוראים למספר הקשר ולחוץ לך, כפי שהיה, הוא יגיד, אשר גם עושה עוד יותר.

אבל תיזהר עם הבחירה של המעסיק. לא כל המודעות שבהן שייכות למנהלי מועדוני הרצועה. ולמעשה, אתה, באופן כללי, יכול לנסות לדלל את הרמאים הדורשים כספים עבור המיקום של תיק, שירותי ביניים, סיוע במסמכים לעבודה בחו"ל. זכור, הסוכנים האמיתיים מקבלים, כפי שכולם יודעים, עמלות מבעלי החברה, ולא על ידי נשים. אתה לא צריך לשלם לעבודה.

בנוסף scammers עבור מודעות עם משרות פנויות, pimpiets יכול לעמוד. ואת המסורק כפי שהתבטא, העבודה הבטיחה במטרופולין או במועדונים אירופיים, נערות נופלות לתוך האחים, שם אתה צריך לשים את זה מתון, עבור לקוחות עליזים עם פרנק רוקדים לפני מתן שירותים אינטימיים.

הבחנה ברגים מממשל המודעה לא כל כך קל. נסה למצוא מידע על האינטרנט על שם החברה, למצוא את הפורומים של חשפניות ולבקש את המועדון בצ'אט. בזהירות להפסיק את המנהל, מה החובות שלך יהיה סוף סוף ואיזה הכללים ימשיכו להמשיך בתקשורת עם לקוחות. במועדון רצועה מקצועי, לקוחות, לשים אותו מתון, אסור לגעת בנשים, אי אפשר להחליף פרטי קשר, ההמשך אסור. התחייבויות שלך יהיה רק ​​תפקיד מופעים ארוטי, ריקודים פרטיים עבור לקוחות אינם רובם.

אימון פיזי

כדי לעבוד בסטרפטיז הוא קבוצה של נשים אפילו לא עסקו בעבר ריקודים ולא ניסו, בסופו של דבר, רוקדים על שש. זה לא סוד לכל מי יהיה קשה להתנגד לעומס languid, אם אי פעם עוסקת בספורט. תארו לעצמכם עובדה שזה רק מבחוץ, נראה כי הפשטה לקבל קרנות רק כדי להקשיב לשלב.

כל מופע הוא עבודה פיזית כבדה. ללא ספק, ראוי להזכיר את מה שאתה רוצה לעבוד בחשיפת סטריפטיז, אימון בחדר הכושר, לבקר את צעד- Osorobik ו מתיחה, לכתוב את הריקוד Gow. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל אז אתה תגדיל את החרא להיכנס מועדונים רצועה יוקרתי, שבו אתה יכול מימים הראשונים, באופן כללי, כדי להתחיל בצורה מושלמת, בסופו של דבר, להרוויח ולהדק את הגוף כדי לענות על הבקשות.

דיכוי המראה

ההכנסה הגבוהה ביותר עבור... כמה לשלם...

למרות striplifts דורש בנות מסוגים שונים, בכל זאת, יהיו לך יותר מיומנויות כדי להגיע סוף סוף זעם, אם המראה שלך מתגלה, שכן כולם אומרים בקירוב למודל. אם אנחנו כל הזמן מדברים, הרגליים הארוכות הן מתנה של הטבע, כך הצורות ניתן להביא לחלוטין את תקן מבנה המודל. מותג החזה, כמו רבים חושבים, השרירים של הישבן, לשפר את תנאי העיתונות. לעתים קרובות להפוך את הסרת השיער של הגוף כולו. אל תתחתני עם מניקור חדש ופדיקור. הרגליים והידיים המתוחזקות הן נקודה בסיסית להגיע לחורבה כאשר אתה שחקן של ריקוד ארוטי.

באופן עקרוני,, כדי לשים את זה מתון, כדי לתקן את המאפיינים של הפנים כדי להיות דומה יותר כמה אנשים חושבים כי חשפנות הדרושים. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה כי קוסמטיקאי משנה את צורת השפתיים, להכניס את המילוי. לשים לב לעובדה כי זה טבעי, אין צורך לעשות סוף סוף אפילו קודם, כפי שנהגתי לדבר, איך לעבוד בלילה במועדון רצועה. אבל נסה יותר מאשר קצת חשיבה, הרווח הראשון, באופן כללי, להשקיע בעצמך, כך שהוא הופך, זה הופך להיות יותר, שכן כולם יודעים, רקדנית מוצלחת.

ריקוד בגדים

כאשר אתה קם במועדון רצועה, אתה תהיה מסופק עם כל האביזרים הדרושים להראות. אבל אם אתה מתכוון לעבוד ואת פס אישי שלך, אז אתה סוף סוף לטפל בבגדים, החל תחתונים ומסתיים עם נעלי עקב גדול.

כי אתה לא תוכל לקנות בגדים בקניון ליד. יש להדגיש את העובדה כי היא חייבת להיות, כדי להזמין מחו"ל או למצוא, שכן כולם אומרים, אישית, אשר, הפך, עושה את הסוויטות הפנורמיות. כולם יודעים כי עלות הבגדים מספיקה בזמן שאנו מבטאים את הגבוה ביותר. ובשבילך, כדי לשים את זה מתון, תצטרך להשקיע את הכסף שלך או למצוא משקיע, אם אתה רוצה להתקדם במקצוע, ואת noconeti, לקבל הכנסה גדולה יותר. שירותי ליווי

הכנה לריקוד

אתה לא ישוחרר על הבמה, השאר לא מגניב את האלמנטים של הטכניקה על הפילון לא לומד לפחות כמה ריקודים ראשיים. סטריפטיז מקצועי הוא בהחלט לא מה שאתה עושה ליד הצדדים עם חברים במועדון. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל זה לא יהיה אפשרי לצאת לאדים למוסיקה לתפוס פופולריות בציבור.

סטריפטיז חייב לגרום לרצון אורח לחזור שוב ולהישאר זמן רב ככל האפשר, כך שתוכל אפילו לראות את המשך ההצגה. בשבילך אתה צריך ללמוד איך לקחת אדם להביא אדם, כדי לשמור על תשומת לב, כוח לשלם יותר כספים, רק כדי לומר שזה נשאר על הבמה עוד דקה. רק אז תצפו להרוס וסיכוי להתעשר, העוסקים במחול ארוטי.

היתרון שלך יהיה היכולת לבעלות על הגוף שלך. אם אתה מתכוון להיות אפילו בפס בעתיד, אז להתחיל לדבר כדי להכין לפחות בשיעורי הווידאו. כמובן, שיעורים אלה לא עושים את זה מומחה ממך, אבל ולכן אנחנו מעדיפים לשלוט על האלמנטים העיקריים של התנועות, כאשר אתה קם במועדון רצועת.

נפשית, בזמן שאנחנו כל הזמן מדברים, מצב רוח

לא כאילו אף אישה לא יהיה סיכון על איך רובנו להתרגל לדבר, פרנק ריקודים בנוכחות זרים, אם גם הוא נראה כל כך פשוט. להתרגל לתשומת לב הסביבה איך לעזור להכשיר את עצמך. נסה בהתחלה כך לדבר כדי להיות רק מול המאהב הדמיוני, לארגן ריקוד פרטי לחבר שלך, כוויות בערב, שם חברים הולכים. יש לציין כי ההתנהגות שלהם יוכלו להבהיר אלכוהול. כדי לטעון אותו, להראות מה מסוגל, במועדון המקומי על רחבת הריקודים.

נסו לחשוף לך כמה מאיתנו כל הזמן אומר את הצד מרושע ומצדיק את כל אלה שאינם ילדה רגילה. אימון זה כי אימון זה יהיה מוסרתי לך בנאום הראשון, לא ייחשב לפני הציבור, שמחכה לכל מי שכולם יודעים, גברת נועזת, ולא הלם.

Просмотров: 584 | Добавил: richter74 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar