23:28
אילו ביטויים בלתי אפשריים, באופן כללי, כדי להחיל בעת תקשורת עם חסות אפשרית באתר אינטרנט היכרויות

הכרתו עם גבר באתר היכרויות, לילדה יש ​​רק הזדמנות אחת. אם אתה סוף סוף להפוך את הזיכרון הראשון של הזיכרון לעצמי, הבדיקה השנייה לא יהיה סוף סוף להיות. זה עקרוני במיוחד, למעשה, לזכור את התוכן, כי כל אדם החמיץ הוא הזדמנות אבודה כדי לפתור את איך רובנו רגילים לומר, קשיים חומריים. התכתבות צריכה להיות מובנית ביותר, כי כל זוג משפטים ברורים יכולים לשים קץ ליחסים כל כך מבוססי. אנו נראה מה אתה לא צריך לכתוב כאשר תקשורת עם נותני חסות אפשריים על אתרי היכרויות וכיצד אנו מבטאים, רשתות חברתיות.

התוכן הוא, בסופו של דבר, זה שווה להימנע איך החלק הגדול של יז הוא כל הזמן אומר, משפטים מעוצבים קלישאות

אל תנסה גם לקשט את הפרופיל שלך "חכם" ציטוטים מהאינטרנט. זה יהיה רע אם לא נציין כי החבר 'ה יהיה חולה של נשים, אשר "קשה למצוא ופשוט להפסיד". ביטויים אלה הפכו ככולם אומר, מכות, כי הם יותר מולי על אי התחלונות של המוח מאשר העולם הפנימי העשיר. מיליונרים לא לנקר על הבנאליות, הם זקוקים יצירתיות ובלתי בלעדיות. אם אתה רוצה לחסל לחלוטין את השאלון שלך, לא לשכוח להוסיף אותו לביטויים מהרשימה, אז את היחסים עם, כפי שכולם אומר, יזם טוב בשבילך הוא בהחלט לא, כדי לשים את זה בעדינות, לראות:

  • "אני אוהב שאני אוהבת, זה הפך, להסתכל על הסרטים, לנסוע ולהקשיב למוסיקה אחרת". הוסף את זה שאתה אוכל כל יום לישון. ואם ברצינות, לספר על עצמם, יש צורך להימנע איך אנחנו מביעים, מטושטש ומעורפל ניסוח. המידע מחויב לשאת משמעות ולהיות שימושי עבור חבר 'ה. תגיד לי לפחות איזה מין ז'אנר אתה מעדיף, להצביע על כמה כותרת, כפי שכולם אומרים, קבוצות אהובות ולשים לב למקומות שרצו לבקר. ואכן, זה, לשים את זה בעדינות, יגיד לך ועל האינטרסים שלך הרבה יותר יעזור לתת חסות לעשות זיכרון של האדם שלך.
  • "Nishchechebrudes ו losers בבקשה לא להפריע". באופן טבעי, יש צורך איכשהו לציין את המטרות שלך של להישאר באתר היכרויות, אבל זה לא צריך להיות כל כך להגיד כך לעשות כמו שאנחנו מדברים כל הזמן, נוסח גס. יש צורך לדעת מה העלות חייבת להיות ידועה, וזה גם לא הכרחי לשים את עצמך מעל השאר.
  • "אני כאן רק לתקשורת". כמה בנות הם ביישנים רק לדבר על המטרות האמיתיות שלהם באתר היכרויות. לשים לב למה שהם רוצים, כך שהדברים באים לעצמם, זה נראה. אבל ניסים לא קורים. אם אדם נראה כי אישה לא מוצאת יחסים על בסיס החומר, הוא דבר כמו שאנחנו רגילים לומר, זה לא יהיה הציע כי. מיליונרים מגיעים לאתרים לא פשוט לתקשורת, יש להם מטרה - כדי למצוא את התוכן.
  • התוכן אינו שווה את זה, בסופו של דבר, כתיבה, כי הוא מגלה איך אנשים רגילים להביע, יחסים קשים

    כמעט כל הבנות נחתכות למצוא מיליונר להינשא לו, כי הם רואים את זה הגיוני כדי לייעד את עמדתם. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב לכך שזה לא כרטיס בחיים מאושרים. אחוז קטן מאוד של היחסים עם נותני החסות מסתיימת נישואין. אם אתה, לשים את זה בעדינות, לכתוב על הנישואין סביר בתחילת התקשורת, זה בהחלט יהיה להפחיד, אנשים רבים חושבים, תחזוקה פוטנציאלית. כפי שלא היו מוזרה, אבל דברים כאלה לא יכולים להיות חיזוי של לחזות. אתה יכול לגמגם על החתונה בעוד כמה שנים של יחסים יציבים ואין זה עובדה כי ניסיון מוכתר עם furror. מקרים על ההתנחלות באופן מסורתי לא אומר איך אנחנו רגילים לומר, כזה heppi-epanda.

    התוכן אינו שווה את זה, ללחוץ על רחמים

    רחמים היא הרגשה הגרועה ביותר שאדם יכול סוף סוף לחוות גברת. אם החלטתם להירגע לגבר תמורת הכסף, כך סביר יותר לא מוכר, הוא בחר כמה אנשים חושבים, האסטרטגיה הלא נכונה. כאשר החסות אומרת כביכול, אני הראשון רוצה להיות עם כיף, נמרץ, בטוח בעצמי אישה. איתה, הוא מתכנן, לבסוף, לבלות זמן, להירגע, ליהנות לנסוע, ולא לפתור את זה, כפי שהיינו מדברים, אינספור קשיים ולהקשיב לנדנד הנצח. זה יהיה רע אם ציינו כי חסות היא "כספומט", ולא "המרכז לתמיכה מנטלית". תקשורת עם גבר על אתרי היכרויות, בסופו של דבר, אין צורך להגזים את זה, אנשים שוטר חרג, דרמה ורגשיות. נערות ליווי בראשון לציון

    התוכן אינו שווה את זה, באופן כללי, שקר וכותב לעצמך

    באופן טבעי, לתקשר עם מיליונר, זה מאוד נרדף להיראות. כמעט כל הבנות, לשים את זה בעדינות, להתחיל בכנות, זה הפך, כדי למנוע הישגים משלהם, או איך לבנות מעצמם כמו נשים בלתי חדירות לרוץ על ידי קהל של עובדים. מניפולציה כזו עם כמה אנשים חושבים חסות אפשרית לא תתגלגל. גברים עשירים יודעים באופן מושלם את העלות של עצמם ואת הזמן שלהם, ולכן לא יהיה סוף סוף לכבוש את הצייד הבא באמצעים שלו, כי יש לו באמת מועמדים רבים לתפקיד התוכן.

    אתה לא צריך לשקר רק כפי שאנו מביעים, כך שכאשר אנשים משמשים להביע, פגישה אישית ותקשורת צפופה יותר ייפתחו, אז בשביל מה סוף סוף, כדי ליצור קשיים לעתיד?

    Просмотров: 682 | Добавил: richter74 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar