08:52
איך מתחמי הילדים משתקפים על בחורים מיניים וגברות

הגיע הרגע שהיה ארוך צפוי - הם היו מיטה. הצעיר מכסה את נשיקות הגברת, רוצה לפרוץ את "הקדוש הקדושים ". הגברת מנסה להיכנע לחלב, בביישנות מתחת לגיליון עם קול קשה, צועק: "לכבות את האור!-. הנערה כל כך ציד כדי שהוא זינקה עליה, קשורה באזיקים למיטה, נסחפה את הרצועה, תפסה על ידי שיער וטפח על האפיפיור, אבל בעקשנות סוחט את הפה, השותף משאיר את זה מחשבות על עצמך. הצעיר נמצא באותה עמדה. הוא רוצה להיות Ochoms של פילגשו של אלפא כזה - על ידי הזכר, אבל במקום זה באדיבות מסיר עם שאלה עממית: "איך הוא בשבילך?»שותפים להמשיך משחק אהבה, עם תחושה מסוימת של אי-נוחות, עם כל זה מנסה להסתכל סופר - Hahals sexapile בעיני זה.

התוכן של המאמר

1 כאשר במשפחה גדל "לא יפה" 2 "וזה כאן כזה?- 3 סקס הוא רע! 4 להעניש ילדה רעה! 5 איש - כבוד ותהילה

היכן נמצאים מתחמי חוסר ודאות אלה? פסיכולוגים אהבה למכור על ידי הביטוי המפורסם: "אנחנו באים מילדות". ככה זה. סֶקסִי גברים וגברת הגדרות מונחים לתת-מודע שנות הפצע ביותר.

כאשר במשפחה גדל "לא יפה" אני

כשהנערה שומעת מהוריו, שהיא מביכה וטיפשית, ההערכה העצמית שלה, כאילו הספוג, סופג את המידע השומע. אגב לכל הערכה עצמית אחרת פציעה את הביטוי של מבוגרים וכיתה על עודף משקל, צמיחה ארוכה או רגליים רזה.

אם מאג'אנקה ליידי אף אחד לא הצהיר כי היא יפה, מקסימה ומעריצה אחרים, היא גדלה עם תחושה מתמשכת של נחיתות. מכאן מבוגרי שלה במיטה, פחד לעשות משהו לא בסדר, נראה לא נוח "רעוע". אישה ללכת לישון חשיבה עווית על קרסוליים מכוערים צלוליטיס עודף ולא יכול להרגיש כמו "קיטי סקסי".

"וזה כאן כזה?»2

הבחור מודאג לגבי הרעיון המרכזי: איך הגברת תעריך את כבודו הגברי. מרגיש ילד כמו סירס התחת, הוא סובל וכאב מאדם יקר. אז זה נולד בו הרצון לקבל שיעור מסוים של רגשות כואבים במהלך יחסי מין.

כדי למלא את חלומותיהם בישראל קל, במקרה שאתה מודל שיק מן הפדרציה הרוסית. העבודה בישראל צריכה להיות בפנאי. המראה של ליידי מודל יוצע לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל, אתה יכול לקחת חודש מ 2500 יורו.

להיות מושפל או נשלט על השני - שני הקצוות המוצגים בשותף מיני, אשר בילדות העריצה להעניש. "ספנק לי" - שואל גברת מבוגרת, אשר בעבר הוא שאל את "ילדה מפונקת מאוד". כמה נשים מונחות במיטות מלאות, אבל האיש הזה אינו נותר באקסטזה, ובאופן שווה "נשען" ממין.

ופתאום היא גם תחליט שזה מלפפון "? ..

סקס הוא רע!3

אוהבי אווירה אינטימיים גם לא מופיעים. מה יכול להיות טוב יותר מאשר לעקוב אחר הגוף של הנשים להתפשט או להסתכל על גבר לטובת נהנה מאדם? אבל, עם כל זה, Khahali בעקשנות לכבות את האור כדי לקיים יחסי מין עם תאורה מלאה או תאורה מושתק. מה מונע את התמיכה של חבר nague? חוצני.

משנים הראשונות, עם שאלות על סקס, ילדים נצפים כמו אבות באגים, הם מתרגמים את הנושא, צוחקים או תשובה רק: "זה מוקדם מדי לדבר על זה".

אסקרטים מקצועיים רוצים לשתף פעולה עם מיליונרים של ישראל. כולם חסרי עניין ואבנים. רק זה לא צד אחד מוצק בעת עבודה.

התינוק עושה מסקנה: סקס הוא חובה, מלוכלך, לא מצוין.

להעניש ילדה רעה!4

תומכים BDSM - תלמידים לשעבר של הורים סמכותיים. "פעימות - פירושו אוהב" - פילוסופיה שבה הוא מביא התנהגות ההורים עם ילדים. עבור כל הפריחה, הם ירקו על התחת, אומלל על אהבה גדולה, אבל עם כל זה הם לא חטא להשתמש עור או חגורה. אחרי הכל, מגן הילדים, ומדברי ההורים, הרעיונות על סמכות הילדים היו מעורפלים למדי, לא רציניים, מגוחכים. כמו "מבוגרים חכמים" להכריז על הבנים כי הם בין הרגליים שלהם? את השמות השונים ביותר. גברים "שם" ו: pickpoint, bubyarchik, בל, bannacker (במקרה הטוב), Pistychik. מה שרק עם מילים למרוח אינם מתייחסים לגוף המקורי שמסביב, במקום זאת עם גאה לומר את הבחור הגדל שיש לו חבר, חבר! אז זה מבולבל על ידי גבר כדי להראות שותף "חבר". דירות דיסקרטיות בצפון

גברים - כבוד ו glory5

הנערה של גלולות אמצעי מניעה, חליפות ארוכות, ללקק את הזין הזכר לאורך, הוא בנוי לתוך הכי הרבה קמה סוטרה תנוחות, ואת הצעיר עם כל יום מראה פחות עניין ואת הרצון של סקס. מקרה מוזר, ... הוא רוצה להפיל את פני הנערה על מכונת הכביסה, "להתאושש" בפוסט "אחורי" ולעבור. למה זה קורה?

גברים הסתערו בהרגשה. הוא היה כל כך עייף מאלה גורל, טקסים של "שביעות הרצון" שלו ... אה, הגברת אינה מודעת למה שהמקרה, כפי שנראה לה שהכול נעשה נכון. עם ג'וניור שלה הם השראה לכך גברים נחוצים כדי לרצות. זה צריך להיות refrum, להאכיל וללטוף במיטה. זה מנסה את הגברת של כל כוחו. ו, מסיבה כלשהי הוא לא מרוצה ..

כך שלא קרה בילדות, מבוגרים צריכים לנתח את הגישה שלך למין ולעצמך. סקס הוא נהדר ונחמד. הוא נוצר על ידי אלוהים לא רק עבור העבודה של הצאצאים, ו כדי לקבל הנאה הדדית.

Просмотров: 91 | Добавил: richter74 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar