08:52
איך ללכוד את הלב של הלקוח

עבודה בתחום הליווי היא לא פשוטה כמו שזה נראה. אישה מחויבת להיות כמעט כל הנכסים לכבוש את הלקוח. בכל מקום, רק אז הוא סוף סוף להזהיר את חבריו, ואת הרווחים יגדל בגן עדן לדבר.

סקס טוב

המטרה העיקרית של גברים עשירים לשלם פירושו בזמן שבילה עם הנערה הוא סקס. תחתונים, שכן כולם יודעים את מרכיב הפגישה, שכן המוסד הם לעתים קרובות החשוב ביותר, שכן אנשים המשמשים להביע, רלוונטי. בפרט, גברים מציירים את תשומת לבו. כדי להגיע למקצוענות, כדי שתוכל להציע אדם משהו חדש ומרתק, עליך ללמוד בתחילה את היסודות כאילו היה אמנות מינית.

  • מנופח \ יהיר. ליטוף אוראלי רצוי וחשוב לבנים. זוהי אחת השיטות הנעימות ביותר להירגע, בסופו של דבר, מנגינה למין למין. אם מציצה היא מליטה, זה יכול להחליף לחלוטין את האמת, בעוד אנו מביעים יחסי מין. ישנם טכניקות מציצות שונות, שיטות שונות של משלוח, כפי שכולם אומרים, הנאה אוראלי. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב כי האישה סוף סוף עושה ללמוד לפחות בזמן שדיברנו על, הראשי, כך, באופן כללי, להפתיע את הלקוח שלך במיטה.
  • . סקס אנאלי ברור כי סקס אנאלי עם איך אנחנו כל הזמן מדברים, אישה היא חלום של כל אדם. אבל הגברות יודעות שרוב מתנגדים לו. לגמרי מעטים אפשרו לאנשיהם לשתות במקום הקטיפה החמה הזה, אפילו פחות להיות תענוג מזה. הבנות שאוהבות אנאלי, כל הזמן, באופן כללי, יהיו על בום של הפופולריות!
  • Rpgs. גברים סוף סוף אוהב שפע במין. במהלך הרוב, הם במיוחד מסיבה זו, הם פונים להתקשר לבנות. אם אתה יכול להתגלגל את האחות או כאילו שוטר, אתה יכול להיות חמוד, שכן אנשים רבים חושבים, ילדה עדינה או אישה- vamp, אדם לעולם לא יהיה משעמם איתך.
  • תשוקה לבדיקות ותגליות חדשות. גברים פונים לנערות ליווי, כך שבסופו של דבר, לממש את חלומותיהם ופנטזיותיהם. Kurtizanka הוא חייב להיות מוכן לכך לא לקבל את הרעיונות של הלקוח שלך בכידונים. ובתקן - כדי לגלם את הפנטזיות שלו ולהביא חלומות להתבצע.
  • אם האישה תהיה קשובה ללקוח שלך, אז אתה מהר ליהנות לו שהוא, בכלל, אוהב סקס מה, הפך, נותן לו את התענוג הגדול. במקרה זה, גברים, בסופו של דבר, עדיין הופכים ושוב, אפילו באופן כללי, לעזוב את הנערה נדיבה, כמו אנשים רבים חושבים, עצה.

    מה שנדרש על ידי גבר, לא לספור סקס?

    הוא האמין כי סקס הוא הקטן ביותר של מה יכול סוף סוף לתת לאדם אדם. באשר לאוהלים, הצהרה זו אינה נכונה כל הזמן. שים לב כי כן, באופן כללי, כדי ללמוד בכיוון של האוכלוסייה הנפשית לא שווה. גברים עשירים, כמו אנשים נהגו להביע, עבודה קשה מאוד, רוצים, בסופו של דבר, להירגע, להירגע נעים, כמו כולם יודעים, חברה נקבה. שים לב כי כן, סקס נמצא כאן הראשון, אבל יש סיבות אחרות.

    גברים זקוקים לרגישות ולטיפול. אבל זה נחוץ טוב, זה הפך, כדי להראות את הרגשות שלך. באופן כללי, חיבה ואישה צייתנית - זה מה שנדרש לאדם לחגים אמיתיים. לא, זה היה שווה את זה, בסופו של דבר, לסכם, להפגין איך המוסד בבעלות. כמובן, כולנו יודעים היטב שגם אם כמה גברים, להיפך, אנחנו מתפתלים כאשר הגברות שולטות במין ובחיים. כדי למצוא אותו, מבולבל ניסיון מסוים. ואין אפילו צריך לומר שזה בכלל לא כי kurtizanka מקצועי יהיה כנראה פסיכולוג בוגר!

    כל אדם הוא אדם וכולם צריכים לחדש, בעוד כולם אומרים, המפתח שלו. אבל התשוקה הכנה של הנערה לרצות את הלקוח שלו, בעוד שאנחנו מדברים כל הזמן, אף אחד לא יעזוב אף אחד, כל כך הרבה מאיתנו כל הזמן אומר את Flel. כפי שלא היה מוזר, אבל פגישה עם אישה ליווי סוף סוף לא יכול רק הרפיה לגוף, ונינוח שלום. דירות דיסקרטיות בחיפה

    Просмотров: 107 | Добавил: richter74 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar